Fantje pogosto tekmujejo med seboj, se prepirajo in poskušajo drug drugemu nekaj dokazati. V enem od teh sporov je junak igre Witch Trapped Boy Escape trdil, da lahko gre ponoči v gozd in ostane tam vsaj eno uro, ne da bi se bal teme. Ko je to rekel, je počakal, da je sonce zašlo, in odšel v gozd. Ko je vstopil v senco dreves, je obžaloval svojo odločitev, vendar se ni hotel umakniti, ampak je šel dalje po poti. V daljavi je videl šibke luči, in ko se je približal, je naletel na srhljivo, neprijetno starko. Izkazalo se je, da je prava čarovnica. Ni mogla verjeti svoji sreči, ko je ponoči v gozdu zagledala dečka. Pretvarjala se je, da je prijazna starka, ga je povabila na obisk, nato pa ga začarala, zaradi česar se je revež znašel v čarobni krogli. Fantu morate pomagati v Witch Trapped Boy Escape.